27.5.11

世途險惡?

今朝搭小巴時, 坐著最後的單丁位的我跟坐隔離行的男人同一時間見到地上有個銀包仔, 佢執起左, 然後打開尼睇, 之後佢一直拎住個銀包, 我以為佢會比司機, 點知佢落車時放左入自己個袋度走左去, 佢行得好快, 我好後悔冇第一時間阻止呢件事發生...

呢個世界係咪已經比個"貪"字蒙蔽左?

但我還是希望個男人會良心發現...

4 則留言:

匿名 說...

希望佢係攞個銀包去警局啦﹗

Unknown 說...

雖然好像好渺茫, 但我還是這樣希望!

Annie 說...

拎去警局都唔出奇, 或者佢認為咁樣會安全過交俾司機. 但如果佢真係貪心, 到死果日都唔知悔改, 等最後審判來到之時, 佢會好慘好慘! He'll pay for it.

Unknown 說...

annie, 係嘅, 我就係希望佢會咁做...
不希望見到有人沉淪呢.