15.12.10

蒸鬆糕bell

陳媽媽和我對糕點十分熱愛, 簡直是與澱粉質為伴, 換來了一個大頭!

上星期跟陳媽媽去荃灣專賣台灣東西的店子, 買了一包鬆糕粉。陳媽媽一直很想蒸到靚鬆糕, 我也明她心意, 但她的確沒有心機去弄糕點, 翌日放工回家她告訴我蒸糕失敗事件簿後, 我實在看不過眼, 結果晚上十點幾來蒸糕bell!

嘻嘻, 跟指示去做, 其實幾乎沒有難度, 而且真的蒸出"會笑"的鬆糕仔來呢! (所謂"會笑", 即是糕面膨脹而裂開的效果, 陳媽媽說最靚是有四塊, 如下圖)

靚糕

陳媽媽說她小時候見到長輩會因為糕面蒸出一舊野而憤怒 (好小器), 稱之為 "額頭"

每次蒸好糕點時, 家中一定會瀰漫住獨特的粉味, 這種氣味很溫暖, 也像興奮劑般令人莫名地快樂。
期待下一次的蒸糕bell

8 則留言:

軒少 說...

原來蒸糕係要爆開先靚..
我以為係一個球型的

Annie 說...

點解會裂開成四塊/額頭呢?係咩力學原理促成呢?定係蒸之前要用刀仔響面頭界幾下,就會有如斯效果?

另外, 我月底會同阿媽去台灣旅行,想請問你地去台灣時果個"好駕勢"既夜市響邊度? 我媽睇左你blog的介紹,嚷著要買"黃媽媽"糕點做手信XD

Unknown 說...

annie, 四塊/額頭係因為糕裡有泡打粉, 產生空氣逼個糕升起(好似上緊化學堂)

你講的夜市係咪個門口好勁果個? 果個係饒河街夜市, 出名食胡椒餅呢!!!

王媽媽你要去到台灣打去比王媽媽個仔訂的, 你去台北定第二度?

Unknown 說...

annie, 四塊/額頭係因為糕裡有泡打粉, 產生空氣逼個糕升起(好似上緊化學堂)

你講的夜市係咪個門口好勁果個? 果個係饒河街夜市, 出名食胡椒餅呢!!!

王媽媽你要去到台灣打去比王媽媽個仔訂的, 你去台北定第二度?

Annie 說...

多謝碧姬教路!我地去台北啊~

Honey Be and Honey K 說...

裂得好好看!!!一定好軟熟。

Unknown 說...

咁你去唔去九份架?

Unknown 說...

thanks bebe!