10.10.08

我要換小丸子呀!!!!!!


(picture from mcdonald hk website)
雖然麥當勞給我的印象十分之差, 但是總算它做了一件開業以來最讚的一件事---有小丸子換呀!!!!!!!!
我朝思暮想的事終於可以發生了, 感謝Shermaine讓我八卦到, 昨晚我一度緊張得想尖叫出來!!
朋友仔快點去換啦, 今日開始喇! happy meal固然不用加錢, 連普通餐也只是加$8 ($12 for the second onward)就可換到!!!! 超值呀!
幸好男朋友是一個熱愛開心樂園餐的人...呵呵~

2 則留言:

軒少 說...

你男朋友好似已經買左兩隻了

Unknown 說...

你要繼續努力!!!